Tasoula Guest House

84800 Adamas (Milos), Lagada

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

The family-run Tasoula Guest House is located in Adamas of Milos, just 100 metres from Lagada Beach and 200 metres from the port. It offers free Wi-Fi in all areas and air-conditioned units with a balcony. All rooms and studios of Tassoula have a fridge, a microwave, a coffee machine and an electric kettle, while some also include a kitchenette with cooking hobs. Each unit features a TV and a private bathroom with shower and hairdryer. Most units enjoy views over the mountain. The centre of Adamas, where guests will find a variety of restaurants and shops, lies within 100 metres from Tasoula Guest House. The scenic Plaka Town is 4 km away, while Milos National Airport is 5.5 km away. Free public parking is possible nearby.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt