Vigla Hotel
84008 Aegiali, Tholaria
84008 Aegiali, Tholaria
Hotel Vigla wychodzi na piaszczystą plażę w Aegiali i znajduje się w tradycyjnej wiosce Tholaria. Oferuje on basen z wanną z hydromasażem i wygodnymi leżakami oraz restaurację z widokiem na morze. Jasne pokoje urządzone zostały w stylu typowym dla Cykladów. Wszystkie są klimatyzowane i wyposażone w anatomiczne materace, telewizor, lodówkę, a także sejf i suszarkę do włosów. W hotelowym salonie można korzystać z bezpłatnego WiFi. Po przyjeździe Goście otrzymują powitalnego tradycyjnego drinka. Restauracja Vigla serwuje domowe dania kuchni greckiej, przyrządzane na bazie świeżych produktów lokalnych. Codziennie rano serwowane jest obfite, domowe śniadanie w formie bufetu. Personel hotelu Vigla może zamówić taksówkę, pomóc w wypożyczeniu samochodu i zorganizować transfer. Recepcja czynna jest od 07:00 do 24:00. Hotel znajduje się w odległości zaledwie 2,5 km od portu i plaży w Aegiali. Ponadto jest on oddalony o 17 km od Chory oraz o 25 km od portu w Katapoli. Hotel Vigla zapewnia Gościom bezpłatny parking.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Vigla Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Swimming pool #1: nieczynne od śr. 08 lis. 2023 do wt. 30 kwi. 2024
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, masaż całego ciała, zajęcia jogi, basen dla dzieci, basen, transfer, piesze wycieczki, lekcje gotowania, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości