Alafropetra Luxury Suites

84700 Akrotírion, Akrotiri Main Square Of Akrotiri

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Alafropetra Luxury Suites oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Caldera – 700 m. W obiekcie zapewniono wannę z hydromasażem. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest część wypoczynkowa, aneks kuchenny z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów, a także taras z widokiem na miasto. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, ekspres do kawy i czajnik. Obiekt Alafropetra Luxury Suites oferuje wannę z hydromasażem. Obiekt Alafropetra Luxury Suites oferuje wypożyczalnię samochodów. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Akrotiri – 1,5 km, Plaża Red Beach – 2,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Santoryn, znajduje się 11 km od obiektu Alafropetra Luxury Suites. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Alafropetra Luxury Suites o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 2 lat. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, meble ogrodowe, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt