Κατάλυμα Μαργαρίτα

34009 Avlonarion, Αυλωνάρι 0

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Κατάλυμα Μαργαρίτα oferuje balkon oraz widok na góry. Do dyspozycji Gości jest również ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Church of Agios Charalabos Lefkon – około 6,8 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi oraz obsługę pokoju. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Port Kymi ( 17 km). W apartamencie zapewniono taras, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dystos Lake – 19 km, Port Amarynthos – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Skyros, znajduje się 87 km od obiektu Κατάλυμα Μαργαρίτα.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bramki zabezpieczające dla dzieci, owoce, kawiarnia na miejscu, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości