Villa Ikaros
74100 Ayía Triás, Agia Triada, Rethymno
74100 Ayía Triás, Agia Triada, Rethymno
Obiekt Villa Ikaros położony jest w cichej okolicy w miejscowości Agia Triada i oferuje odkryty basen. Obiekt oferuje gustownie urządzone opcje zakwaterowania bez wyżywienia, ale z klimatyzacją oraz bezpłatnym WiFi. Od tawern i sklepów dzielą obiekt 2 km. Wnętrza willi zdobią kamienne detale i sufit z belkami stropowymi. Obiekt urządzony jest w delikatnych kolorach z eleganckimi meblami. W salonie znajduje się kominek, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz odtwarzacz CD/DVD. Do dyspozycji Gości jest także w pełni wyposażona kuchnia, jadalnia i pralka. Na życzenie Goście mogą zamówić kreteńskie śniadanie. Goście mogą na miejscu zamówić obiad i kolację w dostawie. Na miejscu dostępny jest też sprzęt do grillowania oraz taras z pergolą, gdzie można zjeść posiłek. Na życzenie oferowane są masaże, manicure, pedicure i zabiegi stylizacji włosów. W obiekcie można również skorzystać z usług biura informacji turystycznej. Dla najmłodszych Gości przygotowano plac zabaw. Obiekt jest oddalony o 2 km od miejscowości Pigi oraz o 12 km od malowniczego miasta Retimno. Na miejscu znajduje się bezpłatny prywatny parking.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Ikaros o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, ogród, taras, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, parking przy ulicy, basen z widokiem, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż pleców, basen, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości