Casa Delfino Hotel & Spa
73100 Chania (Kreta), Theofanous 9
73100 Chania (Kreta), Theofanous 9
Obiekt Casa Delfino Hotel & Spa mieści się w XVII-wiecznej weneckiej rezydencji położonej w samym sercu urokliwego Starego Miasta w Chanii i oferuje indywidualną obsługę, dziedziniec oraz taras na dachu z widokiem na miasto i wenecki port. Wszystkie pokoje są przestronne i łączą w sobie urok dawnej epoki z nowoczesnymi udogodnieniami. W każdym z nich zapewniono wyłożoną marmurem łazienkę, telewizor LCD oraz bezpłatne WiFi. Wnętrza pokoi zdobią ponadto szlachetne tkaniny. Codziennie rano na hotelowym dziedzińcu serwowane jest obfite śniadanie. Stylowy bar oferuje szeroki wybór napojów. Spa Casa Delfino obejmuje marmurową łaźnię parową, wyjątkowo dużą wannę z hydromasażem oraz kojącą część relaksacyjną. Personel obiektu z przyjemnością udzieli Gościom wszelkich informacji i poleci rozmaite atrakcje. Wstęp do spa objęty jest dodatkową opłatą. Hotel Casa Delfino szczyci się doskonałą lokalizacją przy malowniczych wąskich uliczkach Starego Miasta w Chanii, zaledwie kilka minut spacerem od morza.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casa Delfino Hotel & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Liczba miejsc parkingowych w okolicy jest ograniczona. Szczegółowych informacji na ten temat może Gościom udzielić personel obiektu przed przyjazdem. W przypadku rezerwacji obejmujących 3 lub większą liczbę pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu i dodatkowe opłaty. Taras na dachu jest zamknięty od 10 listopada do 31 marca.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, pakiet spa / wellness, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt