Hotel Ligeri
42032 Elati Trikalon, Elati Trikalon
42032 Elati Trikalon, Elati Trikalon
Traditionally stone-built, Hotel Ligeri is centrally located in Elati Village, just 15 metres from the main square. It features free Wi-Fi access, underground parking and spacious guestrooms with a balcony overlooking the village. Fitted with solid wood furnishings and wooden flooring, the rooms at Ligeri are heated. Each enjoys a safe, TV, minibar and small seating area. The private bathroom includes a shower. Some units have a fireplace. A buffet breakfast consisting of local products is served each morning in the rustic-style lounge area which boasts a fireplace. Hotel Ligeri is 9 km from Pertouli Ski Resort. The city of Trikala is at a distance of 32 km, while the city of Karditsa is 48 km away.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, usługi konsjerża, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, łucznictwo, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości