Grand Bleu Apartments & Villas

21051 Ermióni, Akti Mitseon

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Grand Bleu Apartments & Villas usytuowany jest w miejscowości Ermioni, zaledwie 1 km od portu, w którym znajdują się kawiarnie i sklepy. Goście mają do dyspozycji taras. W trakcie pobytu można bezpłatnie korzystać z WiFi. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i wychodzą na balkon z widokiem na morze. W każdej z nich zapewniono 2 sypialnie oraz w pełni wyposażoną kuchnię. Do dyspozycji Gości jest też telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Codziennie o poranku jest podawane śniadanie kontynentalne. Okolica jest wymarzonym miejscem dla miłośników wycieczek pieszych i rowerowych. Na miejscu można wypożyczyć samochód. W promieniu 1 km od obiektu znajduje się niewielki las. Odległość od portu lotniczego Ateny wynosi 187 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Grand Bleu Apartments & Villas o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Prywatne baseny czynne są od 1 kwietnia do 31 października.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, aerobik, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości