1809 Villa
84700 Fira, Fira Santorini
84700 Fira, Fira Santorini
Obiekt 1809 Villa to zaprojektowana w stylu cykladzkim willa z tarasem z widokiem na wulkan i Morze Egejskie oraz wanną z hydromasażem na świeżym powietrzu. Jest ona położona w mieście Fira, 400 metrów od muzeum Megaro Gyzi. W willi zapewniono klimatyzację oraz bezpłatne WiFi. Goście mają do dyspozycji jadalnię, kuchnię oraz łazienkę, w której przygotowano kapcie, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Pościel i ręczniki są wliczone w cenę zakwaterowania. Willa 1809 jest oddalona o 500 metrów od Muzeum Prehistorii Firy. Odległość od lotniska na Santorynie wynosi zaś 4 km.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Po przyjeździe należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. Dane widniejące na karcie muszą się zgadzać z danymi Gościa. Kserokopie ani zdjęcia karty nie są akceptowane. W przypadku braku karty Goście zostaną poproszeni o okazanie innej karty kredytowej. Personel obciąży ją opłatą za pobyt oraz zwróci stosowną kwotę na rachunek karty, której dane podano podczas dokonywania rezerwacji. Właściciel karty kredytowej musi być jedną z osób zatrzymujących się w obiekcie. Obiekt nie akceptuje wirtualnych kart kredytowych. Obiekt nie dysponuje recepcją. Goście proszeni są o poinformowanie personelu obiektu o planowanej godzinie przyjazdu co najmniej 24 godziny wcześniej, aby kierownik obiektu mógł spotkać się z nimi w willi. W przypadku powiadomienia personelu o planowanej godzinie przybycia na miejsce w ostatniej chwili dojazd pracownika do willi może zająć do godziny. Przechowalnia bagażu przed zameldowaniem i po wymeldowaniu nie jest dostępna. Rezerwacje są imienne i nie można ich przenieść na rzecz innej osoby.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego