Villa Soula
84700 Fira, Main Street
84700 Fira, Main Street
Wybudowany w tradycyjnym cykladzkim stylu obiekt Villa Soula położony jest na wyspie Santorini, zaledwie 150 metrów od słynnej kaldery. Obiekt ten jest dogodnie zlokalizowany w pobliżu tętniącego życiem miasta Fira. Przyjazna atmosfera, doskonała obsługa i przyjemna okolica gwarantują niezapomniane wakacje. Obiekt Villa Soula został niedawno odnowiony i odznacza się prostym wystrojem. Goście mogą popływać lub wypić drinka przy nowym odkrytym basenie. Kompleks oferuje standardowe pokoje lub apartamenty dla 1-4 osób. Każdy pokój dysponuje balkonem lub wyjściem do ogrodu i na basen.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Soula o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Za dodatkową opłatą obiekt oferuje transfer na lotnisko oraz do portu i z powrotem. Goście zainteresowani skorzystaniem z transferu proszeni są o kontakt z personelem co najmniej 1 dzień wcześniej. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Ze względów bezpieczeństwa podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do zagwarantowania rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 17 płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, transfer, puby, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt