Villa Maria (3)
49083 Gardeládes, Liapades 7
49083 Gardeládes, Liapades 7
Obiekt Villa Maria (3) położony jest w miejscowości Gardeládes i oferuje sezonowy odkryty basen, ogród oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz całodobową recepcję. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, kuchnię z pełnym wyposażeniem oraz balkon. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów W pobliżu obiektu Villa Maria (3) znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Paralia Glyko, Plaża Paralia Liapades i Plaża Paralia Polyos. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Korfu, znajduje się 19 km od obiektu Villa Maria (3). Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Maria (3) o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, mały basen, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, transfer, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego