Lito Beach Hotel

***

73100 Gerani Chanion, Gerani

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Lito Beach jest położony tuż przy plaży Gerani, w okolicy miasta Chania. Obiekt ten oferuje odkryty basen oraz umeblowany taras słoneczny otoczony kwitnącym ogrodem. Na miejscu do dyspozycji Gości jest bar-restauracja przy basenie oraz plac zabaw dla dzieci. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można korzystać z bezpłatnego WiFi. Klimatyzowane pokoje w hotelu Lito Beach są urządzone w stonowanych kolorach, a ich wnętrza zdobią meble z ciemnego drewna. Każdy pokój dysponuje balkonem. W pokojach znajduje się również lodówka, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Wszystkie pokoje obejmują łazienkę z wanną lub prysznicem i suszarką do włosów. Goście mogą zrelaksować się na leżakach przy basenie i wypić kawę mrożoną lub orzeźwiającego drinka w barze. W porze lunchu i kolacji hotelowa restauracja zaprasza na dania kuchni śródziemnomorskiej. Miasto Chania jest oddalone od hotelu Lito Beach o 15 km, a port Suda – o 23 km. Od długiej, piaszczystej plaży w miejscowości Falasarna dzielą obiekt 42 km. Odległość od międzynarodowego lotniska w Chanii wynosi 32 km. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lito Beach Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 2 do lat 11 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 12 do lat 16 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, bar przy basenie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, plaża, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości