Villa Maria

49100 Gouviá, Επαρχιακή Οδός Γουβιάς-αγίου Νικόλαου

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt VILLA MARIA oferuje sezonowy odkryty basen, taras oraz balkon z widokiem na ogród. Położony jest on w miejscowości Gouvia. W pobliżu znajduje się: Plaża Gouvia. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port of Corfu – 8 km. Oferta willi obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Oferta willi obejmuje 3 sypialnie, telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację. Na miejscu znajduje się kuchnia. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. Obiekt VILLA MARIA oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: New Fortress – 8,7 km, Uniwersytet Joński – 9,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Korfu, znajduje się 10 km od obiektu VILLA MARIA. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, pokoje dla alergików, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, basen, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości