Whitedeck Santorini
84700 Imerovíglion, Main Street
84700 Imerovíglion, Main Street
Obiekt Whitedeck Santorini znajduje się na najwyższej części klifu nad słynnym wulkanem, naprzeciwko średniowiecznej cerkwi Maltesa w miejscowości Imerovigli. Z obiektu podziwiać można najwspanialsze zachody słońca nad kalderą. Obiekt Whitedeck Santorini oferuje 7 niedawno odnowionych luksusowych apartamentów. Z ich okien roztacza się widok na kalderę, wulkan i śródziemnomorski krajobraz. Wszystkie apartamenty dysponują przestronną werandą z widokiem na ruiny weneckiego zamku. O poranku Goście mogą zjeść śniadanie w zaciszu własnego pokoju, podziwiając zapierający dech w piersiach widok. Każdego dnia można wybierać spersonalizowane śniadanie z różnych greckich składników, a także czas, w którym serwowane jest śniadanie. Na miejscu znajduje się również bar przekąskowy. W obiekcie dostępna jest wspólna wanna z hydromasażem. Obiekt Whitedeck Santorini zapewnia stylowo urządzone wnętrza oraz najwyższej jakości usługi oferowane przez kierownictwo i personel. Najbliższa plaża oddalona jest od obiektu o 3,2 km. Odległość od miasta Fira wynosi 2 km, a od międzynarodowego lotniska Santorini – około 8 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Woda we wspólnej wannie z hydromasażem nie jest podgrzewana.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, obsługa pokoju, bar, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, lekcje gotowania, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości