Hotel Ainareti

**

37010 Kalá Nerá, Kala Nera

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Situated amongst peach trees and flowers a 10-minute walk from the beach of Kala Nera, the traditionally built Hotel Ainareti offers a snack bar. It features rooms with fireplace and balcony overlooking Mount Pilion or the garden. Dark wood furnishings and warm colours are featured in all the air-conditioned rooms at the Ainareti. Each has a TV, fridge and hairdryer. A breakfast buffet is offered daily in the bright dining area. The bar serves light meals, drinks and wine. Room service is also possible. Guests can relax in the lounge room with the fireplace. The courtyard is safe for children to play. Staff at the 24-hour front desk can offer information on scenic villages such as Milies at 8 km. Volos Town is 18 km away. Free Wi-Fi is provided in public areas. Free private parking is possible on site.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, bar przekąskowy, taras słoneczny, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt