Guesthouse Diochri
20400 Kato Trikala Korinthias, Kato Trikala Korinthias
20400 Kato Trikala Korinthias, Kato Trikala Korinthias
Obiekt Guesthouse Diochri położony jest pomiędzy miejscowościami Kato i Mesa Trikala Korinthias. Oferuje on stylowe zakwaterowanie z kominkami z zapasem drewna i 32-calowymi telewizorami LCD. Z okien roztacza się panoramiczny widok na górę Ziria i Zatokę Koryncką. Wnętrza pokoi i apartamentów są jasne i wykonane z lokalnego drewna oraz kamienia. Dla Gości przygotowano naturalną pościel firmy Coco-Mat. Niektóre pokoje lub apartamenty dysponują w pełni wyposażoną kuchnią, a także luksusową łazienką z wanną z hydromasażem. Codziennie rano serwowane jest tradycyjne śniadanie, obejmujące lokalny miód, dżemy i domowe wypieki. W ciągu dnia Goście mogą relaksować się przy drinku, kawie lub cieście domowej roboty. Obiekt oferuje bezpłatne WiFi, gry planszowe oraz książki. Kominek nadaje wnętrzu domowego charakteru. Malownicze miasto Trikala jest oddalone o 90 minut jazdy od Aten i o 20 minut jazdy od plaż w miejscowości Xylokastro. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Dodatkowe łóżka i łóżeczka dziecięce są dostępne na życzenie. Opłaty za dodatkowe łóżka nie są wliczone w cenę rezerwacji i należy je uiścić oddzielnie podczas pobytu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, system alarmowy, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości