Zalety: Na plus to, że można korzystać bez opłat z basenu z posesji obok, fajnie się tam spędzało czas. Również klimatyzacja była bardzo pomocna. Na zewnątrz krzesła i stol na balkonie oraz sznurek do prania, mogliśmy wygodnie rozwiesić mokre ubrania. Lokalizacja prawie w samym centrum Kavos. Duża przestrzeń, 2 sypialnie, łazienka oraz korytarz z kuchnią na 4 osoby. Cena przystępna.
Wady: Na minus z pewnością czystość. W naczyniach zdarzało nam się znaleźć robaka. Zasłona prysznicowa wyglądała, jakby nigdy wcześniej nie była czyszczona, generalnie łazienka była raczej kiepska. Przez odpływ w podłodze po kąpaniu zawsze lała się woda, co powodowało, że wiecznie było tam mokro. Na duży minus również zachowanie właściciela, który mimo ze szybko odpowiadal na nasze wiadomości, zachowywał się bardzo nieprzyjemnie. W apartamencie brakowało nam mydła, suszarki, tostera oraz żelazka, a były w ofercie. Po zwróceniu właścicielowi uwagi usłyszeliśmy, że to wina bookingu, bo on tego nigdy nikomu nie daje oraz dodał ze jeżeli bardzo nam to przeszkadza to da nam 5 euro na mydło i możemy sobie iść je kupić. Ostatecznie przedmioty o które prosiliśmy otrzymaliśmy, ale stosunek właściciela do sprawy był tragiczny. Myśle również, że przydałoby się więcej papieru toaletowego, bo jedna rolka dziennie na 4 osoby to zawsze było dla nas trochę mało, musieliśmy dokupywać go na własną rękę. Zabawnym jest również to, ze właściciel spodziewając się negatywnej opinii zaznaczył niedojazd, tak abyśmy nie mogli podzielić się tymi wrażeniami. Moznaby wiec przypuszczać ze wysokie oceny tego obiektu spowodowane są tym, że właściciel pozbawia niezadowolonych gości możliwości wypowiadania się na jego temat.
Wady: Na minus z pewnością czystość. W naczyniach zdarzało nam się znaleźć robaka. Zasłona prysznicowa wyglądała, jakby nigdy wcześniej nie była czyszczona, generalnie łazienka była raczej kiepska. Przez odpływ w podłodze po kąpaniu zawsze lała się woda, co powodowało, że wiecznie było tam mokro. Na duży minus również zachowanie właściciela, który mimo ze szybko odpowiadal na nasze wiadomości, zachowywał się bardzo nieprzyjemnie. W apartamencie brakowało nam mydła, suszarki, tostera oraz żelazka, a były w ofercie. Po zwróceniu właścicielowi uwagi usłyszeliśmy, że to wina bookingu, bo on tego nigdy nikomu nie daje oraz dodał ze jeżeli bardzo nam to przeszkadza to da nam 5 euro na mydło i możemy sobie iść je kupić. Ostatecznie przedmioty o które prosiliśmy otrzymaliśmy, ale stosunek właściciela do sprawy był tragiczny. Myśle również, że przydałoby się więcej papieru toaletowego, bo jedna rolka dziennie na 4 osoby to zawsze było dla nas trochę mało, musieliśmy dokupywać go na własną rękę. Zabawnym jest również to, ze właściciel spodziewając się negatywnej opinii zaznaczył niedojazd, tak abyśmy nie mogli podzielić się tymi wrażeniami. Moznaby wiec przypuszczać ze wysokie oceny tego obiektu spowodowane są tym, że właściciel pozbawia niezadowolonych gości możliwości wypowiadania się na jego temat.