Grand Hotel
41222 Larissa, Papakiriazi 16 & Alex. Panagouli
41222 Larissa, Papakiriazi 16 & Alex. Panagouli
Grand Hotel is centrally located in Larisa, 300 metres from Historical Folklore Museum and 600 metres from Archaeological Museum of Larisa. Meeting facilities, a breakfast room and a 24-hour front desk are available. Free WiFi access is provided throughout. Fitted with carpeted floors and warm colours, all rooms at Grand Hotel are equipped with air conditioning, safe and wardrobe. Some units open to a balcony or terrace. Guests will find a variety of restaurants, cafes, shops and bars within a short walk of the property. Alkazar is 1.4 km from Grand Hotel, while Art Gallery of Municipality of Larisa is 2.3 km from the property. The nearest airport is Nea Anchialos Airport, 57 km from the property.
A private parking can also be found within 150 metres from the property upon a charge. Kindly note that Grand Hotel is located at a pedestrian street. Cars are only allowed for drop off and pick guests.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 0 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, sejf, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, linka alarmowa w łazience, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości