Blue Sea Hotel
81100 Lesbos, Wyspa, 91 P. Kountourioti Str.
81100 Lesbos, Wyspa, 91 P. Kountourioti Str.
Trzygwiazdkowy hotel Blue Sea oferuje bar, całodobową recepcję, zakwaterowanie w dźwiękoszczelnych wnętrzach, bezpłatne WiFi i bezpłatny parking. Z okien roztacza się widok na morze oraz główny port Mityleny. Wszystkie pokoje i apartamenty utrzymane są w klasycznym stylu oraz ciepłych barwach. Zapewniają one designerską pościel, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych i prywatny balkon. Każdy pokój oraz każdy apartament mieści nowocześnie urządzoną łazienkę z suszarką do włosów i zestawem kosmetyków. Na miejscu poza barem znajduje się sala śniadaniowa. Obiekt oferuje całodobową obsługę pokoju. Hotel Blue Sea położony jest w centrum Mityleny, nieopodal rozmaitych restauracji oraz sklepów. Od muzeum archeologicznego Gości dzielić będzie tylko 150 metrów, a od Starego Zamku i miejskiej plaży – 300 metrów. Lotnisko zlokalizowane jest w odległości zaledwie 6 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Możliwość przyjazdu ze zwierzęciem wymaga wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z personelem. Goście zobowiązani są do podania rodzaju zwierzęcia.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 8 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, puby, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości