Blue Horizon 2
85107 Lindos (Rodos), Vlicha
85107 Lindos (Rodos), Vlicha
Obiekt Blue Horizon 2 położony jest w miejscowości Lindos i oferuje odkryty basen, ogród oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na morze. Oferta willi obejmuje prywatny basen, sprzęt do grillowania oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono 4 sypialnie, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 4 łazienki z prysznicem. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Vlicha – 1,6 km, Plaża Kalathos – 2,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rodos, znajduje się 44 km od obiektu Blue Horizon 2. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen bez krawędzi, basen z widokiem, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego