Kalypso Hotel
70007 Malia (Kreta), 5 Ariadnis Street
70007 Malia (Kreta), 5 Ariadnis Street
Featuring a sweet-water pool and a well-tended garden, the Kalypso Hotel is only 1 minute walk from the sandy beach and just 1.5km from Malia. Pool chairs, sun beds and umbrellas are free. The bar supplies you with fresh juices, cocktails, refreshments and mouth-watering snacks. Buffet breakfast can be enjoyed daily. Hospitable and charming, Kalypso Hotel disposes rooms with private balcony with garden or pool view. Beach chairs, umbrellas and bathing towels are available at the beach. There is also a wide variety of water sports offered, such as water ski, Jet Ski, and beach volleyball. Guests are also provided with a 24-hour TV lounge and a library. Tablets are available for rent, while free WiFi is provide in the entire property. The multilingual staff are readily available 24-hours each day, providing you with tourist information, car rental services, as well as currency exchange.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Kalypso Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Przy rezerwacji niepełnego wyżywienia napoje nie są wliczone w cenę. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Swimming pool #1: nieczynne od śr. 14 lut. 2024 do pt. 19 kwi. 2024 KALYPSO : nieczynne od sob. 30 mar. 2024 do pt. 19 kwi. 2024 Bar jest nieczynny od czw. 15 lut. 2024 do pt. 19 kwi. 2024 Please note that the swimming pool operates from 09:00 to 19:00. Kindly note that the property operates on halfboard basis (breakfast and dinner), while light lunch can be served a la carte from 11:30 am to 5:30 pm.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości