Palmar Club - Villa Maryam

19007 Marathón, Βουγιουκλάκη 6-8

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt PALMAR CLUB - Villa MARYAM położony jest w miejscowości Maraton i oferuje odkryty basen, ogród oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na miasto. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz obsługę pokoju. W willi z 3 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także 2 łazienki z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Oferta obiektu obejmuje prywatną plażę. W pobliżu obiektu PALMAR CLUB - Villa MARYAM znajdują się liczne atrakcje, takie jak Marathona Beach, Agios Panteleimon Beach i Mprexiza Beach. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ateny, znajduje się 23 km od obiektu PALMAR CLUB - Villa MARYAM.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, kort tenisowy, ogród, taras, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, windsurfing, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, WiFi, odkryty basen, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatna plaża, odkryty basen (czynny przez cały rok), lokalizacja przy samej plaży, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, basen, plaża, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości