Kyniska Palace Conference & Spa
23100 Mistrás, Μυστράς Μυστράς
23100 Mistrás, Μυστράς Μυστράς
Obiekt Kyniska Palace Conference & Spa, usytuowany w miejscowości Mistra, oferuje sezonowy odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, centrum fitness oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Posąg Leonidasa – 5,5 km. Oferta obiektu obejmuje restaurację, taras, a także kryty basen. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon, a z niektórych pokoi roztacza się widok na góry. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mistra – 5,6 km, Museum of the Olive and Greek Olive Oil in Sparta – 5,2 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Kalamata, znajduje się 97 km od obiektu Kyniska Palace Conference & Spa.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Please note that credit card payments require cardholders' presence and signature along with the credit card used for the reservation.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny przez cały rok), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, brodzik, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, piesze wycieczki, dostęp za pomocą karty, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości