23 Hotel Mykonos
84600 Mykonos, Wyspa, 23 Panachrantou
84600 Mykonos, Wyspa, 23 Panachrantou
Obiekt 23 Hotel Mykonos położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Miasto Mykonos i oferuje klimatyzowane pokoje, ogród, bezpłatne WiFi oraz taras. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Obiekt zapewnia bar. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w ekspres do kawy, a niektóre opcje zakwaterowania mają balkon. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w minibar. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte lub kontynentalne. Pracownicy całodobowej recepcji mówią w języku greckim, angielskim, hiszpańskim i francuskim. W pobliżu obiektu 23 Hotel Mykonos znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Agia Anna, Plaża Agios Charalabos i Plaża Megali Ammos. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mykonos, znajduje się 2 km od obiektu 23 Hotel Mykonos. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości