Elea Hub

84700 Oía, Oia

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Elea Hub, położony w dzielnicy Oia Caldera w miejscowości Oia, oferuje klimatyzację, balkon oraz widok na morze. Goście zatrzymujący się w apartamencie mają do dyspozycji bezpłatne WiFi oraz patio. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, 1 łazienkę, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz taras z widokiem na miasto. Obiekt Elea Hub oferuje wannę z hydromasażem. Obiekt Elea Hub oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Paralia Katharos – niecały kilometr, Muzeum Archeologiczne Santorynu – 15 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Santoryn, znajduje się 17 km od obiektu Elea Hub. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Elea Hub o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Please note that the credit card used for the reservation must be presented upon arrival by the owner (photocopies and photographs of the card are not accepted). In case the credit card is not presented upon check-in, the property will charge another credit card on the spot and refund the originally provided card with the equivalent amount. Please note that the property does not have a reception. Please inform Elea Hub at least 24 hours in advance of your expected arrival time, so that the manager will meet you at the villa. In case of last minute notification it can take up to an hour for the villa manager to arrive at the property. Please note that luggage storage before check-in and after check-out is not possible. The reservations are personal for the guest who has originally reserved and cannot be transferred to other guests. Please note that the name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. Third-party credit cards or electronic/virtual credit cards, are not accepted.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, dostęp do Internetu, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego