Katikies Kirini Santorini - The Leading Hotels Of The World

*****

84702 Oía, Main Street

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ten pięciogwiazdkowy hotel charakteryzuje się tradycyjną architekturą i wielopoziomowymi tarasami. Obiekt jest położony na szczycie klifu, skąd roztacza się widok na błękitne wody Morza Egejskiego i malowniczą wyspę wulkaniczną. Niedawno odnowiony hotel Kirini Santorini oferuje dodatkowe luksusowe udogodnienia, takie jak nowe spa oraz basen i części wypoczynkowe wykute w skale, z których roztaczają się widoki na morze. W niedawno odnowionych apartamentach panuje spokojna atmosfera. Znajdują się w nich drewniane podłogi, miękkie łóżka i zestawy luksusowych kosmetyków. Każdy apartament dysponuje werandą z niesamowitym widokiem na wypełnioną wodą kalderę. Wszystkie apartamenty są klimatyzowane oraz zapewniają telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, telefon z bezpośrednim wyjściem, sejf, minibar, suszarkę do włosów, szlafroki i poduszki wypełnione pierzem. Hotel Kirini mieści się w miejscowości Oia, w odległości zaledwie 15 minut spacerem do panoramicznej promenady. Dojazd z hotelu do międzynarodowego portu lotniczego Santoryn i portu Athinios zajmuje 30 minut.

Obiekt akceptuje dzieci w wieku powyżej 13 lat. W przypadku rezerwacji obejmujących 4 lub więcej pokoi obowiązują inne opłaty i zasady działalności obiektu dotyczące rezerwacji grupowych. Goście proszeni są o kontakt z działem rezerwacji hotelu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 13 lat. Osoby 13 lub więcej lat płacą € 120 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 13 lat.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości