Castri Village Hotel

***

72300 Palaíkastron, Palaikastro

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Castri Village usytuowany jest w odległości 300 metrów od plaży Kouremenos, a zatrzymujący się w nim Goście mają do dyspozycji odkryty basen oraz bar przy basenie. Hotel oferuje przestronne apartamenty z balkonem z widokiem na zatokę Kouremenos. Klimatyzowane apartamenty oraz apartamenty typu studio dysponują aneksem kuchennym z lodówką oraz przyborami kuchennymi. W każdym apartamencie znajduje się też telewizor z dostępem do kanałów telewizji kablowej i satelitarnej, a także łazienka z suszarką do włosów. Niektóre apartamenty oferują również część wypoczynkową. Goście hotelu Castri Village mogą rozpocząć dzień od śniadania. Restauracja przez cały dzień zaprasza na rozmaite potrawy do wyboru z karty. Orzeźwiające napoje serwowane są w barze przy basenie. Na słonecznym tarasie Goście mogą korzystać z bezpłatnych leżaków i parasoli. Na terenie obiektu znajduje się również brodzik dla dzieci. W pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu można korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Hotel Castri usytuowany jest w odległości 2 km od miejscowości Palekastro, a 7 km dzieli go od słynnej, porośniętej palmami plaży Vai. Lotnisko i port Sitia oddalone są od obiektu o 20 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Castri Village Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, mały basen, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, plaża, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu