Flegra Palace

****

63085 Pefkohori, Pefkohori

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

The elegant bungalows of Flegra Palace Hotel, situated around the swimming pool, provide a welcoming and even family setting. The sophisticated ambiance of the glass bottom platform over the swimming pool with the waterfalls of the Soleil Pool Bar offer relaxing moments with a luxurious touch. The enticing brand new spa facilities will provide you with the pampering you need for an unforgettable stay, while the kids swimming pool and open playground shall cover the families’ needs. Table tennis, beach-volley and outdoor chess are a plus for your leisure time. Flegra Palace Hotel consists of various room types with unique decoration that can serve all our guests’ preferences, from Double Standard and Superior Rooms to Executive Double Rooms, Family Suites and Grand Suites. Moreover, you can relax and enjoy a coffee or a refreshing signature cocktail along with snacks in our Soleil Bar right above the swimming pool, or taste our wonderful dishes inspired by the Mediterranean Greek diet in our ‘a la carte’ restaurant Ambrosia, while our Titanes Buffet Restaurant for breakfast and dinner shall travel you to the Greek local tradition of tastes. The charming ambiance combined with our warm and friendly customer service composes the ideal conditions for memorable and relaxing holidays.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Flegra Palace o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Swimming pool #1: nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Children's pool: nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Indoor heated pool: nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Titanes: nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Ambrosia: nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Centrum spa jest nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Bar jest nieczynny od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Sauna jest nieczynna od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Centrum fitness jest nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024 Wanna z hydromasażem/jacuzzi są nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do czw. 25 kwi. 2024

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 2 lat. Dzieci 2 lata płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, basen dla dzieci, basen, transfer, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości