Karalis City Hotel

***

24001 Pílos, Kalamatas 26

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in Pilos of Messinia, within 150 metres from the beach, Karalis City Hotel features an elegantly decorated, high-ceiling bar and a spacious lounge area with classical furnishings. It offers a 24-hour front desk, free Wi-Fi in all areas and air-conditioned units with a balcony. Fitted with wooden or carpeted floors, the rooms and suites of Karalis City Hotel have a flat-screen TV, a mini bar and a safe. Each includes a modern bathroom with shower or bath tub, bathrobes, slippers and free toiletries. Most units enjoy views over the Messinian Gulf. Guests can start their day with a buffet breakfast served daily at the dining area. Drinks, coffees and snacks can also be enjoyed at the on-site bar throughout the day. Staff at the front desk can help with car rental and ticket service and can provide information on the area. Room service is also available, while transfer from and to the airport can be arranged on request and at extra charge. Karalis City Hotel lies within 10 km from Costa Navarino and 20 km from Foinikounta. Koroni Village is 30 km away and Kalamata International Airport is at a distance of 35 km. Free private parking is provided nearby.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 7 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 8 lub więcej lat płacą € 35 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, masaż, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż całego ciała, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości