Pandora

***

23063 Pírgos Dhiroú, Charia Pirgou Dhirou

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Pandora jest usytuowany w centralnej części półwyspu Mani, 4 km od miasteczka Areopolis. Z obiektu roztacza się panoramiczny widok na morze. Ten trzygwiazdkowy hotel oferuje kawiarnię i siłownię. Do dyspozycji Gości są eleganckie, w pełni wyposażone apartamenty, z których podziwiać można panoramiczne widoki na morze. Hotel Pandora znajduje się w otoczeniu wież i średniowiecznych ruin. Wszystkie apartamenty są przytulnie urządzone i dysponują werandą. Dostępne udogodnienia obejmują w pełni wyposażoną kuchnię. W wielu apartamentach mieści się część dzienna z kominkiem. Śniadanie serwowane jest na urokliwym patio, otoczonym kwiatami i brukowanymi ścieżkami. Posiłek składa się z domowych specjałów kuchni lokalnej. Na terenie hotelu znajduje się czynny przez cały dzień bar. Zaplecze rekreacyjne obiektu obejmuje siłownię. Hotel Pandora jest położony 7 km od jaskiń Diros i 1,5 km od krystalicznie czystych wód zatoki Diros. Plaża Limeni jest oddalona o 10 km. Na miejscu dostępny jest prywatny parking.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Pandora o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 3 lub więcej lat płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, fitness, plaża, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt