Gio-ma

74060 Plakias, Plakias

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Rodzinny hotel Gio-Ma usytuowany jest 15 metrów od plaży w miejscowości Plakias i oferuje klimatyzowane pokoje, apartamenty i apartamenty typu studio z balkonem z widokiem na morze. Na miejscu znajduje się również tawerna i bezpłatny prywatny parking. Przestronne pokoje, apartamenty i apartamenty typu suite dysponują lodówką, łazienką z prysznicem oraz bezpłatnym WiFi. W większości z nich dostępny jest też aneks kuchenny oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Tawerna zaprasza na tradycyjne dania kuchni kreteńskiej oraz potrawy ze świeżych ryb i owoców morza, które przyrządzane są na bazie lokalnych produktów. Goście mogą delektować się lunchem lub kolacją na hotelowym tarasie z widokiem na morze. Obiekt zapewnia także obsługę pokoju. Hotel położony jest 35 km od malowniczego miasta Retimno. W kilka minut można dojść z obiektu do centrum miejscowości, gdzie działają liczne nadmorskie bary, sklepy i tawerny.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Gio-Ma o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości