Royal Hotel And Suites

****

63085 Polykhrono, Polychrono

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Greckie słońce, zapach sosen i krystaliczne czyste wody czynią Półwysep Chalcydycki doskonałym wyborem na letnie wakacje. Royal Hotel and Suites jest jednym z najlepszych 4-gwiazdkowych hoteli na Półwyspie Chalcydyckim i zapewni Gościom relaksujący pobyt. Obiekt oferuje zakwaterowanie w pięknym miasteczku Polichrono, na półwyspie Kassandra. Budynek otoczony jest zielonymi wzgórzami i znajduje się niedaleko czystego, błękitnego morza. W wolnej chwili można odprężyć się na basenie lub nurkować przy wyróżnionej Błękitną Flagą plaży Polichrono, jednej z najlepszych plaż na Półwyspie Chalcydyckim. Restauracja Symposium serwuje tradycyjne dania kuchni śródziemnomorskiej. Bar przy basenie zaprasza na koktajle. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą uprawiać rozmaite sporty. Po zachodzie słońca warto wybrać się na zakupy do oddalonego o 200 metrów targu. Wieczory można spędzać w Kallithea lub Hanioti, dwóch najbardziej kosmopolitycznych miejscowościach na półwyspie Kassandra, które dzielą zaledwie 3 km od hotelu. Obiekt doskonale nadaje się na odpoczynek dla par lub w gronie rodziny. Dostępne są opcje all inclusive i niepełnego wyżywienia. Zawsze uśmiechnięty personel hotelu Royal dba o doskonałe samopoczucie Gości.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Royal Hotel and Suites o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. L - shape pool: nieczynne od śr. 25 paź. 2023 do sob. 20 kwi. 2024 Bar jest nieczynny od śr. 25 paź. 2023 do sob. 20 kwi. 2024 W przypadku rezerwacji 5 lub więcej pokoi obowiązują inne zasady działalności obiektu. Opcja all inclusive obejmuje 3 posiłki i lokalne napoje. Dla dzieci nie są przewidziane zniżki ani specjalne stawki.

W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości