Hotel Avra By Smile Hotels
19009 Rafina, 3, Arafinidon Alon
19009 Rafina, 3, Arafinidon Alon
Hotel Avra usytuowany jest w odległości 200 metrów od portu w miejscowości Rafina oraz zaledwie 90 metrów od piaszczystej plaży. Obiekt oferuje swoim Gościom bezpłatny transfer w obie strony na lotnisko w Atenach, które oddalone jest o 17 km. Wszystkie pokoje oferują bezpłatne WiFi oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Hotel dysponuje też pokojami przystosowanymi dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Czynna przez cały dzień restauracja obejmuje dużą werandę z widokiem na port. Goście mogą tu skosztować pysznych dań kuchni włoskiej i greckiej. Latem posiłkiem można się delektować również na świeżym powietrzu. W ofercie restauracji są także potrawy wegetariańskie oraz dania dla dzieci. W holu obiektu znajduje się czynny przez cały dzień bar. Można w nim zamówić kawę, napoje, lekkie przekąski i tradycyjne greckie słodycze. Wieczorem serwowane są również specjalne koktajle, wina i greckie przekąski. W okolicy zlokalizowane są liczne bary, restauracje oraz tawerny serwujące dania z ryb. Obiekt zapewnia bezpłatny publiczny parking.
Goście rezerwujący pobyt za pośrednictwem witryny booking.com mogą korzystać ze zniżek w hotelowej restauracji. Obiekt oferuje bezpłatny transfer lotniskowy w obie strony. Osoby zainteresowane skorzystaniem z tej usługi są proszone o wcześniejsze powiadomienie o tym personelu obiektu. Z lotniska można dojechać do obiektu autobusem publicznym, którego przystanek znajduje się na poziomie hali przylotów. Na życzenie dostępne są bezpłatne łóżeczka dziecięce.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości