• Błażej

    Zalety: Pomocna i zawsze do usług obsługa, codzienne sprzątanie, dobre śniadania z wyborem menu, mały kameralny hotel w cichej lokalizacji na końcu miejscowości
    Wady: Zdjęcia na serwisie booking, a rzeczywistość, to trochę inna bajka. Sam hotel, pokoje - wszystko się zgadza. Natomiast widok z pokojów czy basenu mocno podrasowany, przerobiony w Photoshop - usunięte słupy energetyczne wraz z liniami, wymazane budynki, które są przed hotelem, ukryta ruchliwa droga zaraz przy basenie/tarasie. Ma się wrażenie po zdjęciach jakby hotel był na skraju klifu i przed nim tylko morze, ale w rzeczywistości tak nie jest. Dodatkowo mylące jest położenie hotelu przy klifie - widok nie jest na zachód, tylko na wschód. Przystanek przy hotelu jest tylko dla autobusów w kierunku Oia, w drugim kierunku jadą dolna trasą - najbliższy przystanek do Firy jest 2km od hotelu, w centrum Imerovigli.

    8.00

  • Ewa

    Zalety: Obsługa i czystość oraz wystrój.
    Wady: Położenie jest niewątpliwe słaba strona, dosyć daleko do najbliżej restauracji czy sklepu a w obiekcie brakuje chociaż namiastki baru. Do śniadań dodałabym jakieś świeże warzywa do wyboru.

    8.00

  • Karolina

    Zalety: Przyjazna atmosfera
    Doskonale śniadania
    Blisko piękny widok na Kaldere i hotele
    Z hotelu widać słupy wysokiego napięcia co niszczy widok
    Wady: Łóżka twarde , lokalizacja - wszędzie daleko.
    Basen duży, lezaki jednak brudne i parasole połamane od wewnątrz.
    Dodatkowo z basenowych kafli przepaść. Bardzo niebezpiecznie dla ( w szczególności dzieci )

    7.00

  • Łukasz

    Zalety: Pozytywna ocena dotyczy hotelu zastępczego hotelu ABELONAS RETREAT w którym spędziliśmy noc .Przestronny dobrze wyposażony pokój , duży prysznic , super okolica, smaczne śniadanie które można było samemu sobie wybrać z karty ,Fajna baza wypadowa dla osób które chcą zrobić pieszo trasę do Oia .
    Wady: Po dotarciu do hotelu GOLDEN EAST okazało się że hotel nie był jeszcze przygotowany do sezonu, poza mailem nikt nas o tym nie poinformował, żadnego telefonu , czy wiadomości na booking-bardzo nie profesjonalne podejście hotelu GOLDEN EAST - wielki minus , brak szacunku dla gości a mail wysłany dzień wcześniej to jakieś nieporozumienie a przy tym brak propozycji zwrotu płatności tylko od razu zastępcza lokalizacja bez możliwości wyboru-kpina.

    9.00

  • Magdalena

    Zalety: pyszne śniadania, niesamowity widok, czysto, spokojnie, cudowny personel

    10.00