• Agaparty

    Zalety: Obsługa hotelu świetna, miły, pomocny personel (zimny sok na powitanie po przyjeździe, panie recepcjonistki rozdają mapki wyspy i opowiadają o najważniejszych miejscach do zwiedzania, popsuła nam się ładowarka - pani z recepcji bez problemu wypożyczyła nam jedną hotelową). Obfite, pyszne śniadania w cenie 7 euro. Basen czyściutki, darmowe leżaki do użytku przy basenie. Codzienne sprzątanie w pokojach i wymiana ręczników. W łazience mini szamponiki, żele pod prysznic. Hotel jest usytuowany ok. 150 m od głównej plaży w Kamari, do okoła knajpki, sklepy z pamiątkami, super market. Głowny przystanek autobusowy oddalony ok. 500 m od hotelu.
    Jedyny mankament to maluśki prysznic w łazience, brak zasłonki więc łazienka była ciągle zalana - oprócz tego żadnych zastrzeżeń. Na koniec pobytu otrzymaliśmy kubek jako prezent od hotelu :) Gorąco polecam do miejsce :)
    Wady: Mały prysznic.

    9.00

  • Paweł

    Zalety: Sympatyczny, kameralny hotel w centrum Kamarii, blisko plaży, a jednocześnie cichy i spokojny. Zadbany i czysty basen dla dzieci. Bardzo miła obsługa. Praktycznie przy przystanku autobusowym.

    9.00

  • Jan

    Zalety: Super hotel dla pobytu z rodziną. Polecam.

    9.00

  • Magda

    Zalety: Śniadanie wyborne, rozmaite. Blisko centrum i przystanku, przemiła obsługa. Pokój wyposażony w aneks w kuchenny.

    9.00