Spilia Village Hotel & Villas

73006 Spiliá (Kreta), Spilia Kolimvariou

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Spilia Village położony jest na zielonej równinie pośród sadów cytrusowych i gajów oliwnych. Oferuje on zakwaterowanie w tradycyjnie urządzonych pokojach z kamienia oraz nowoczesne udogodnienia. Na terenie pomarańczowego sadu znajduje się basen, zaciszny ogród i bar przy basenie. Do dyspozycji Gości jest sala bankietowa dla maksymalnie 250 osób oraz duży parking. Główny budynek hotelu, który obejmuje recepcję i restaurację śniadaniową, mieści się w dawnej fabryce. Tradycyjna tawerna Halara jest pięknie urządzona i serwuje starannie przygotowane dania kuchni kreteńskiej. Wszystkie pokoje zajmują powierzchnię 4000 m2 i noszą niepowtarzalne nazwy. Ich uroczy wystrój obejmuje oryginalne weneckie łuki oraz odsłonięte drewniane belki stropowe. W niektórych łazienkach znajduje się wanna z hydromasażem. Obiekt Spilia Village położony jest 3 km od plaży w miejscowości Kolimbari, 25 km na zachód od miasta Chania i 23 km od laguny Balos. Odległość od portu w miejscowości Souda wynosi 30 km, a od międzynarodowego lotniska Chania – 37 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Spilia Village Hotel & Villas o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Przy rezerwacji niepełnego wyżywienia napoje nie są wliczone w cenę. Do obiektu nie można dojechać transportem publicznym, dlatego zalecane jest dotarcie na miejsce własnym transportem. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Swimming pool #1: nieczynne od wt. 06 lut. 2024 do śr. 17 kwi. 2024 Swimming pool #2: nieczynne od wt. 06 lut. 2024 do śr. 17 kwi. 2024

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, tenis stołowy, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, basen dla dzieci, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości