Costas Inn

74053 Spílion, Spílion, Rethymno

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in Spili Village, Costas Inn features a restaurant, and offers rooms that open to a balcony with mountain and village views. Free WiFi is available in all areas. All rooms at Costas Inn come with a TV and a fridge. Featuring a shower, each private bathroom comes with free toiletries. At Costas Inn you will find a snack bar. A supermarket, bars and sevral restaurants can be found at a distance of 80 meres. Various beaches, such as Plakias and Agios Pavlos, are within a distance of 20 km. Free public parking is possible on site.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Costas Inn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci od 1 roku do lat 3 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dorośli płacą € 8 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, galerie sztuki, puby, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości