Heracles Hotel
74053 Spílion, Spili
74053 Spílion, Spili
Hotel Heracles położony jest w miejscowości Spili na Krecie i oferuje apartamenty z balkonem z widokiem na ogród oraz góry. Od barów i restauracji budynek dzieli 50 metrów. Na miejscu dostępny jest parking oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Klimatyzowane pokoje są wyposażone w telewizor z dostępem do kanałów telewizji kablowej i satelitarnej. W łazience znajduje się prysznic oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. Od miasta Retimno hotel Heracles oddalony jest o 25 km. Międzynarodowe lotnisko Chania usytuowane jest w odległości 80 km.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Heracles Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt