Phaedra Hotel

**

73100 Stalís, Stalos

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Phaedra położony jest tuż przy plaży, zaledwie 7 km od Chanii. Oferuje on apartamenty z panoramicznym widokiem na złotą, piaszczystą plażę Kato Stalos, która została wyróżniona Błękitną Flagą. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Obiekt składa się z 22 pokoi i apartamentów. Do dyspozycji Gości jest także piękny basen z wydzieloną częścią dla dzieci. W basenie nie są stosowane żadne środki chemiczne. Wszystkie pokoje i apartamenty obejmują w pełni wyposażoną kuchnię z lodówką oraz łazienkę z suszarką do włosów. W każdym z nich znajduje się również telewizor. Goście mogą zrelaksować się na bezpłatnych leżakach przy basenie lub w prywatnej strefie na plaży, podziwiając piękny widok na Morze Kreteńskie. Obiekt zapewnia bezpłatne ręczniki plażowe. Hotel Phaedra usytuowany jest także w pobliżu przystanku autobusowego, co ułatwia zwiedzanie okolicy. W pobliskich miejscowościach Agia Marina i Platania znajduje się mnóstwo sklepów, wypożyczalni, supermarketów oraz tradycyjnych tawern i barów plażowych.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Phaedra Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Swimming pool #1: nieczynne od nd. 08 paź. 2023 do nd. 19 maj 2024

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen z widokiem, mały basen, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości