Alegria Villas Complex

29100 Vasilikós, Agios Nikolaos

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Alegria Villas Complex jest usytuowany pośród sosen i drzew oliwnych. Oferuje on zakwaterowanie bez wyżywienia w willach i apartamentach z widokiem na Morze Jońskie. Wille i dwupoziomowe apartamenty są elegancko urządzone i zapewniają kominek i bezpłatne WiFi. Wszystkie domy są w pełni klimatyzowane i wyposażone w wannę z hydromasażem. Ich wnętrza zdobią romantyczne elementy wystroju, w tym firanki i zabytkowe meble. Wszystkie wille i apartamenty dwupoziomowe mieszczą jadalnię oraz w pełni wyposażoną kuchnię z kuchenką i kuchenką mikrofalową. Obejmują one przestronny salon z telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych i odtwarzaczem DVD. Wille dysponują prywatnym basenem, a apartamenty dwupoziomowe zapewniają dostęp do wspólnego basenu. Sypialnie są urządzone w jasnej kolorystyce i wyposażone w łóżka z żelazną ramą i tiulową moskitierą. Dysponują one umeblowaną werandą lub balkonem z widokiem na morze i krajobrazy wyspy Zakintos. Wszystkie wille i apartamenty dwupoziomowe obejmują łazienki. W promieniu 100 metrów od obiektu działają sklepy, tawerny i nadmorskie bary. Odległość od miasta Zakintos wynosi 12 km, a od portu lotniczego Zakintos – 15 km. Na terenie obiektu dostępny jest bezpłatny parking.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Alegria Villas Complex o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 150 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Basen jest nieczynny od 1 listopada do 31 marca. Opłatę za pobyt należy uiścić przed przyjazdem (przelewem bankowym lub kartą kredytową).

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci 2 lata płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 2 lub więcej lat płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, zabiegi upiększające, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, basen, plaża, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości