Villa Maria

85700 Voládha, Karpathos Volada

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Maria, położony w miejscowości Voládha, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Folklore Museum Karpathos – 2,1 km, Port Pigadia – 11 km. W okolicy willi panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, nurkowania i wędkarstwa. Na miejscu do dyspozycji Gości jest balkon. W willi zapewniono taras, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 2 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na góry. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Villa Maria oferuje wypożyczalnię samochodów. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania nurkowania z rurką. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Karpathos, znajduje się 22 km od obiektu Villa Maria.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Maria o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 150 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 2 lat. Osoby 12 lub więcej lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, windsurfing, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, gry planszowe / puzzle, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, plaża, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości