Sunrise Apart-hotel

6010 Batumi, 19 Lech And Maria Kaczynski Street

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Sunrise Apart-Hotel, położony w miejscowości Batumi, oferuje dostęp do ogrodu z tarasem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi i klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Batumi – 700 m, Pomnik Alego i Nino – 6,7 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W obiekcie zapewniono telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków, suszarką do włosów i prysznicem. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się także aneks kuchenny z lodówką i płytą kuchenną. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Batumi – 9,3 km, Twierdza Gonio – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Batumi, znajduje się 1 km od obiektu Sunrise Apart-Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Bar jest nieczynny od śr. 10 sty. 2024 do pt. 31 maj 2024 Buffet breakfast is available, price per person is 12 USD and children below 6 years are allowed for free. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, sala zabaw, plac zabaw, basen na dachu, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości