Villa Lile
6010 Batumi, Kavtaradze Str 83
6010 Batumi, Kavtaradze Str 83
Obiekt Villa Lile oferuje odkryty basen, ogród i wspólny salon. Z okien roztacza się widok na morze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Makhinjauri – około 1,1 km. Oferta domu wakacyjnego obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz obsługę pokoju. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 3 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Personel recepcji chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Obiekt Villa Lile zapewnia też prywatną plażę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Batumi – 1,7 km, Pomnik Alego i Nino – 6,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Batumi, znajduje się 12 km od obiektu Villa Lile. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Lile o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, basen z widokiem, mały basen, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości