Astoria Hotel
1002 Zugdidi, 89 Rustaveli Street
1002 Zugdidi, 89 Rustaveli Street
3-gwiazdkowy obiekt Astoria Hotel znajduje się w miejscowości Zugdidi i zapewnia wspólny salon, taras oraz bar. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych pokoi roztacza się również widok na miasto. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, amerykańskie lub azjatyckie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, gruzińskim i rosyjskim, zawsze chętnie służą pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kutaisi, znajduje się 83 km od obiektu Astoria Hotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, bingo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości