Apartament 104/29 Sunset Resort Grzybowo
78-132 Grzybowo k. Kołobrzegu, 104 Nadmorska
78-132 Grzybowo k. Kołobrzegu, 104 Nadmorska
Obiekt Apartament 104/29 Sunset Resort Grzybowo oferuje balkon oraz widok na ogród. Do dyspozycji Gości jest również ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Dźwirzyno – około 2,5 km. Obiekt zapewnia taras oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Grzybowo ( 600 m). W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: PKP Kołobrzeg – 7 km, Molo w Kołobrzegu – 7,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Szczecin-Goleniów, znajduje się 105 km od obiektu Apartament 104/29 Sunset Resort Grzybowo.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 749 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji