Kasa Kiwi Hostel & Travel Agency

12345 Quetzaltenango, 9a. Avenida 8-38

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Kasa Kiwi Hostel & Travel Agency położony jest w miejscowości Quetzaltenango i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólna kuchnia, stanowisko informacji turystycznej oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W wybranych pokojach zapewniono balkon z widokiem na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Quetzaltenango Central Park – 400 m. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tapachula, znajduje się 140 km od obiektu Kasa Kiwi Hostel & Travel Agency.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

restauracja, bar, ogród, taras, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, wino / szampan, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, piesze wycieczki, happy hour, muzyka na żywo, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt