Aadam Hotel Wilhelmina
1075 CN Amsterdam, Koninginneweg 169
1075 CN Amsterdam, Koninginneweg 169
Discover Hotel Wilhelmina, nestled on the fringes of cultural Amsterdam, just a 5-minute stroll from the picturesque Vondelpark and a mere 150 meters from a convenient tram stop. The renowned Van Gogh Museum, Rijksmuseum, and Concert Hall are a leisurely 15-minute walk or one stop tram ride away, accessible via tram 2 from the nearby Valeriusplein/Koninginneweg tram stop. This tram provides a direct route to Leidse Square, Dam Square, and Amsterdam Central Station. The bus stop around the corner travels to the airport directly. For those attending events at the RAI Exhibition Centre, it's a convenient 10-minute drive, and on-site bicycle rental makes exploring the city a breeze. Our comfortable and luminous rooms boast modern decor, tea/coffee-making facilities, cable TV, and complimentary WiFi. While we don't provide breakfast, you're in for a treat! The hotel is surrounded by various dining options, perfect for a leisurely breakfast, lunch, or dinner. If you're seeking a vibrant atmosphere, head to Leidseplein for lively drinks and dinner. Supermarkets nearby cater to your essentials. Leidseplein itself offers a plethora of options for an enjoyable night out, featuring cinemas, nightclubs, theaters, and even a casino. Should you need personalized suggestions or recommendations, our reception is at your service, dedicated to making your stay truly unforgettable. Welcome to Hotel Wilhelmina – where comfort meets culture!
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście powinni zameldować się wstępnie online przed przyjazdem. Dzięki temu zameldowanie w recepcji zajmie tylko chwilę. Obiekt zapewnia śniadanie na wynos. Dzięki temu istnieje możliwość zachowania dystansu społecznego, a kontakt z obsługą obiektu jest minimalny. Goście, którzy planują przyjazd poza wyznaczonymi godzinami zameldowania, proszeni są o jak najszybszy kontakt z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. W hotelu nie ma windy. Do niektórych pokoi prowadzą strome oraz wąskie schody. W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi obowiązują specjalne zasady anulowania rezerwacji. Po otrzymaniu rezerwacji personel hotelu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółowych informacji na ten temat. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, która została wykorzystana do dokonania rezerwacji w ramach oferty bezzwrotnej. Jeśli do zarezerwowania opcji zakwaterowania została wykorzystana karta należąca do osoby niezatrzymującej się w obiekcie, personel wyśle Gościom formularz służący do dokonania przedpłaty za pobyt. Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi obiektu. Obiekt nie akceptuje płatności kartą kredytową należącą do osoby trzeciej. Recepcja czynna jest do 23:00. Goście, którzy planują przyjazd po 23:00, są proszeni o bezpośredni kontakt z personelem obiektu. Ze względu na ograniczoną przestrzeń w obiekcie nie ma przechowalni bagażu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 6 płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu