Alp Hotel
1052 NH Amsterdam, De Clercqstraat 52
1052 NH Amsterdam, De Clercqstraat 52
Hotel Alp to uroczy hotelik położony w samym centrum Amsterdamu, 600 metrów od dzielnicy Jordaan. Oferuje on bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i ogród z tarasem. Jasne pokoje mieszczą łazienkę. Dysponują one także balkonem i/lub wanną z hydromasażem. Codziennie rano w hotelu serwowane jest urozmaicone śniadanie w formie bufetu. Przez całą dobę w hotelu można częstować się bezpłatnie gorącymi napojami i owocami. Hotel nie dysponuje własną restauracją, ale w jego pobliżu znajduje się wiele lokali, do których można wybrać się na lunch lub kolację. Do głównego dworca kolejowego w Amsterdamie można dojechać z hotelu tramwajem w 10 minut z przystanku Bilderdijkstraat lub de Clercqstraat. Muzeum Rijksmuseum, dom Anny Frank i Muzeum Van Gogha oddalone są od obiektu o 10 minut spacerem.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Budynek nie dysponuje windą i znajdują się w nim strome schody. Goście mogą skorzystać z pokoju na niższym piętrze (pokoje oferowane są w zależności od dostępności). Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne lub przekazać bezpośrednio personelowi obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z zasadami anulowania rezerwacji hotelu Alp Amsterdam kwota należności za pobyt zostanie zablokowana na karcie kredytowej Gościa na 5 dni przed przyjazdem. Należy podać prawidłowy numer karty kredytowej. W przypadku korzystania z karty kredytowej należącej do osoby trzeciej należy wcześniej skontaktować się z hotelem. Podczas zameldowania wszyscy Goście są zobowiązani do okazania ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku rezerwacji 3 lub więcej pokoi obowiązują inne zasady anulowania rezerwacji. Późne wymeldowanie do godziny 13:00 jest możliwe na życzenie i za dodatkową opłatą w wysokości 10 EUR za godzinę. Pobyt dzieci w wieku do 2 lat jest bezpłatny. Do małego pokoju z 2 łóżkami pojedynczymi nie można wstawić łóżeczka dziecięcego. Goście, którzy chcieliby zgłosić zapotrzebowanie na łóżeczko dziecięce, proszeni są o wpisanie stosownej informacji w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub o kontakt z personelem obiektu. Pokoje, do których można wstawić łóżeczko dziecięce, oferowane są w zależności od dostępności. Hotel oferuje transfer z lotniska w cenie 45 EUR oraz na lotnisko w cenie 39 EUR. Transfer można zarezerwować, kontaktując się bezpośrednio z hotelem. Usługa oferowana jest w zależności od dostępności.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 6 EUR za godzinę.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą € 55 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, dostęp do Internetu, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, owoce, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości