Nadia Hotel
1016 DD Amsterdam, Raadhuisstraat 51
1016 DD Amsterdam, Raadhuisstraat 51
Located between the Royal Palace on Dam Square and the Wester Church, Nadia Hotel offers private rooms with a view of the area. The Kalverstraat shopping area is a 500 metres away. On-site bicycle rental and free Wi-Fi is available. The compact rooms of the Nadia Hotel can be reached by steep stairs and feature a classic design and furniture. They are equipped with a TV, a mini-fridge, a safety deposit box and a desk. The bathroom is fitted with a shower. There is also a laundry and ironing service, ticket and tour desk and several vending machines. Tram stop Westermarkt is a 2-minute walk away and offers connections to Amsterdam Central Station and all major tourist sights. The hotel is also surrounded by many restaurants, bars and clubs.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nadia Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Do pokoi w hotelu Nadia dotrzeć można dostać się wyłącznie stromymi schodami. W budynku nie ma windy. Z tego względu obiekt może być nieodpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Hotel dokona preautoryzacji karty kredytowej Gościa na kwotę stanowiącą równowartość opłaty za pierwszą noc pobytu. Preautoryzacja nie jest przedpłatą. Kwota autoryzacji zostaje tymczasowo zablokowana na karcie. Termin odblokowania tej kwoty uzależniony jest od zasad płatności dla danej rezerwacji. Osoby poniżej 18. roku życia nie mogą zameldować się w obiekcie bez pisemnej zgody rodziców lub opiekunów. W hotelu nie można przyjmować osób, które nie są w nim zameldowane. W dniu przyjazdu należy wpłacić gotówką depozyt za klucz do pokoju i pilota w wysokości 10 EUR za pobyt. Depozyt zostanie zwrócony po oddaniu klucza i pilota. Zasady anulowania rezerwacji grupowych (więcej niż 5 pokoi lub więcej niż 10 osób): Rezerwacje takie są dostępne tylko w ofercie bezzwrotnej.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości