Yotelair Amsterdam Schiphol Transit Hotel
1118 AS Amsterdam, Vertrekpassage 118
1118 AS Amsterdam, Vertrekpassage 118
YOTELAIR Amsterdam Schiphol Transit Hotel is located in Lounge 2 inside the transit area of Schiphol Airport. This transit hotel is only accessible for guests in transit or for guests who are checked in on an outbound flight. It is not possible to bring large items of luggage to Yotelair, but your airline may allow you to check in large items prior to your flight. The innovative cabins are modelled on the experience of a first class private airline cabin. They offer luxurious beds, mood lighting, a flat-screen TV and free Wi-Fi. The en-suite bathroom has a monsoon rain shower and complimentary body wash. The cabins have international power outlets. There is a 24-hour front desk (Mission Control) where a selection of snacks and drinks are available around the clock. YOTELAIR is located behind Security and Passport control inside Schiphol Airport. It is situated in Lounge 2, opposite the SUSHI & NOODLES Bar. IMPORTANT: essential arrival instructions are stated in the fine print on the bottom of this page and on your booking confirmation. Please read these instructions thoroughly and have them at hand when arriving at Schiphol Airport, as they are crucial to find the property. YOTELAIR Schiphol Being airside means you’re only minutes away from all gates.”The city centre of Amsterdam is 15 minutes away by train. All gates are accessible except gate M
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. In order to stay at YOTELAIR Schiphol Amsterdam, you need: - your YOTEL booking confirmation - proof of an outgoing flight within the next 24 hours - your passport or ID card. YOTEL is located inside the secure transit area at Schiphol Airport behind passport control. You will find the hotel in the Lounge 2 area (top level). Arriving from an inbound flight: - Follow the signs to Lounge 2 (D-gates) - At the IWC Schaffhausen, take the escalator up to the 1st floor and YOTEL is on your left hand side. Arriving from land side before 21:00: - Go to Departures 2 - go through the Security & Passport Control, - turn right and YOTEL is located on your right hand side. Arriving from land side after 21:00: - Go to Departures 3 - Go through the Security & Passport Control - Follow the signs to Lounge 2 (D-gates), all gates on the Airport are reachable from the hotel except gate M - At the GUCCI shop, take the escalator up to the 1st floor and you will find YOTEL on your left hand side opposite the Sushi & Noodles Bar. Please note that it is not possible to bring large items of luggage to the hotel, but your airline may allow you to check in large items prior to your flight. You can also store them in the baggage lockers located before passport control. To locate your baggage, go to Arrivals Hall 1 and follow the signs to the Baggage Storage. Please note that YOTEL does not accept cash payments. Only credit cards and debit card. It is possible to prepay your reservation before arrival. Please note that this property has a strict no-smoking policy. Failure to comply with this policy will result in a EUR 250 fee.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu